Informacja o sposobie załatwiania spraw w czasie obowiązywania stanu epidemii


    Zgodnie z § 12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. 2020, poz. 878) informujemy, iż - w czasie trwania ograniczeń wprowadzonych w związku ze stanem epidemii - w Głównym Inspektoracie Weterynarii istnieje możliwość bezpośredniej obsługi interesantów po uprzednim umówieniu. Wszelkie podania, wnioski, skargi, pisma, zapytania oraz pozostałą dokumentację należy przesyłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej, poczty elektronicznej, bądź poprzez system ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej). Dokumenty przesyłane w formie elektronicznej powinny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.


    ilość wyświetleń: 1282
    Osoba odpowiedzialna za:
    wytworzenie informacji: 2020-04-10 09:45:10 Piotr Maciejczyk
    wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2020-04-10 09:45:10 przez Piotr Maciejczyk
    Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr

    góra