Biuro Organizacyjne


    ul. Wspólna 30
    00-930 Warszawa

    dyrektor - Piotr Rudowski
    telefon do sekretariatu (+ 48) 22 623 10 65
    faks (+ 48) 22 623 22 63
    wet@wetgiw.gov.pl

    1. Do zadań Biura Organizacyjnego należy prowadzenie spraw (w tym przygotowywanie projektów zarządzeń) związanych z:

    1) realizacją przez Głównego Lekarza Weterynarii lub Dyrektora Generalnego zadań:

    a) związanych ze świadczeniami socjalnymi dla pracowników, w tym współpraca z komórką właściwą ds. budżetu i finansów w zakresie planowania i realizacji funduszu,

    b) związanych z prowadzaniem krajowego punktu kontaktowego dla programu „Lepsze szkolenia na rzecz bezpieczniejszej żywności”,
    w zakresie objętym kompetencjami Inspekcji Weterynaryjnej, Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa oraz Służby Celnej,

    c) wydawanie upoważnień i pełnomocnictw pracownikom Inspektoratu,

    d) związanych z realizacją projektów rozwojowych na rzecz Inspekcji Weterynaryjnej,

    e) związanych z zarządzaniem majątkiem, w tym prowadzenie jego ewidencji ilościowej, ubezpieczanie, zapewnianie jego sprawności oraz nadzór nad jego wykorzystaniem,

    f) związanych z prowadzeniem biblioteki fachowej Inspektoratu,

    g) związanych ze statystyką publiczną,

    h) związanych z prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej;

    2) obsługą sekretarsko-biurową Kierownictwa;

    3) koordynacją obsługi prasowej Głównego Lekarza Weterynarii;

    4) obsługą kancelaryjną i archiwizacyjną realizacji zadań Głównego Lekarza Weterynarii lub Dyrektora Generalnego, w tym prowadzenie archiwum zakładowego;

    5) obsługą administracyjną realizacji zadań Głównego Lekarza Weterynarii lub Dyrektora Generalnego, w tym w szczególności:

    a) dokumentowanie prac Rad Głównego Lekarza Weterynarii,

    b) przygotowanie i obsługa udziału Głównego Lekarza Weterynarii lub Dyrektora Generalnego w posiedzeniach zespołów zewnętrznych, w tym Komisjach Sejmu i Senatu,

    c) organizacja delegacji zagranicznych pracowników Inspektoratu w zakresie lotów, noclegów i ubezpieczeń,

    d) prowadzenie spraw z zakresu wykorzystania przez Inspektorat zewnętrznych dostawców i usługodawców oraz współpraca z biurem właściwym ds. zamówień publicznych w zakresie ich udzielania,

    e) zabezpieczenie potrzeb Inspektoratu w zakresie materiałów biurowych, sprzętu, wyposażenia, pomieszczeń i środków transportu,

    f) zabezpieczenie potrzeb Inspektoratu w zakresie łączności telefonicznej;

    6) obsługą informatyczną realizacji zadań Głównego Lekarza Weterynarii
    lub Dyrektora Generalnego, w tym w szczególności:

    a) tworzenie, utrzymanie i rozwój infrastruktury informatycznej Inspektoratu,

    b) zabezpieczenie potrzeb Inspektoratu w zakresie łączności internetowej,

    c) zabezpieczenie danych cyfrowych przetwarzanych w Inspektoracie,

    d) realizowanie zadań związanych z bezpieczeństwem cyberprzestrzeni,

    e) obsługa informatyczna teleinformatycznych systemów wymiany informacji i baz danych Inspekcji Weterynaryjnej i Inspektoratu oraz prowadzeniem instruktaży w zakresie ich funkcjonowania.

    2. W Biurze Organizacyjnym wyodrębnia się:

    1) Wydział do spraw Kadr i Szkoleń, który realizować będzie w szczególności zadania wskazane w ust. 1 pkt 1 lit. a-e;

    2) Wydział do spraw Administracyjnych, który realizować będzie
    w szczególności zadania wskazane w ust. 1 pkt 1 lit. f-i oraz pkt 2-5;

    3) Zespół do spraw Informatyzacji, który realizować będzie w szczególności zadania wskazane w ust. 1 pkt 6.


    ilość wyświetleń: 12734
    Osoba odpowiedzialna za:
    wytworzenie informacji: 2015-06-05 13:14:05 Lidia Banaś
    wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2015-06-05 13:14:05 przez Józef Brudnowski
    Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr

    góra