Biuro Organizacyjne
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa
dyrektor - Piotr Rudowski
telefon do sekretariatu (+ 48) 22 623 10 65
faks (+ 48) 22 623 22 63
wet@wetgiw.gov.pl
1. Do zadań Biura Organizacyjnego należy prowadzenie spraw (w tym przygotowywanie projektów zarządzeń) związanych z:
1) realizacją przez Głównego Lekarza Weterynarii lub Dyrektora Generalnego zadań:
a) związanych ze świadczeniami socjalnymi dla pracowników, w tym współpraca z komórką właściwą ds. budżetu i finansów w zakresie planowania i realizacji funduszu,
b) związanych z prowadzaniem krajowego punktu kontaktowego dla programu „Lepsze szkolenia na rzecz bezpieczniejszej żywności”,
w zakresie objętym kompetencjami Inspekcji Weterynaryjnej, Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa oraz Służby Celnej,
c) wydawanie upoważnień i pełnomocnictw pracownikom Inspektoratu,
d) związanych z realizacją projektów rozwojowych na rzecz Inspekcji Weterynaryjnej,
e) związanych z zarządzaniem majątkiem, w tym prowadzenie jego ewidencji ilościowej, ubezpieczanie, zapewnianie jego sprawności oraz nadzór nad jego wykorzystaniem,
f) związanych z prowadzeniem biblioteki fachowej Inspektoratu,
g) związanych ze statystyką publiczną,
h) związanych z prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej;
2) obsługą sekretarsko-biurową Kierownictwa;
3) koordynacją obsługi prasowej Głównego Lekarza Weterynarii;
4) obsługą kancelaryjną i archiwizacyjną realizacji zadań Głównego Lekarza Weterynarii lub Dyrektora Generalnego, w tym prowadzenie archiwum zakładowego;
5) obsługą administracyjną realizacji zadań Głównego Lekarza Weterynarii lub Dyrektora Generalnego, w tym w szczególności:
a) dokumentowanie prac Rad Głównego Lekarza Weterynarii,
b) przygotowanie i obsługa udziału Głównego Lekarza Weterynarii lub Dyrektora Generalnego w posiedzeniach zespołów zewnętrznych, w tym Komisjach Sejmu i Senatu,
c) organizacja delegacji zagranicznych pracowników Inspektoratu w zakresie lotów, noclegów i ubezpieczeń,
d) prowadzenie spraw z zakresu wykorzystania przez Inspektorat zewnętrznych dostawców i usługodawców oraz współpraca z biurem właściwym ds. zamówień publicznych w zakresie ich udzielania,
e) zabezpieczenie potrzeb Inspektoratu w zakresie materiałów biurowych, sprzętu, wyposażenia, pomieszczeń i środków transportu,
f) zabezpieczenie potrzeb Inspektoratu w zakresie łączności telefonicznej;
6) obsługą informatyczną realizacji zadań Głównego Lekarza Weterynarii
lub Dyrektora Generalnego, w tym w szczególności:
a) tworzenie, utrzymanie i rozwój infrastruktury informatycznej Inspektoratu,
b) zabezpieczenie potrzeb Inspektoratu w zakresie łączności internetowej,
c) zabezpieczenie danych cyfrowych przetwarzanych w Inspektoracie,
d) realizowanie zadań związanych z bezpieczeństwem cyberprzestrzeni,
e) obsługa informatyczna teleinformatycznych systemów wymiany informacji i baz danych Inspekcji Weterynaryjnej i Inspektoratu oraz prowadzeniem instruktaży w zakresie ich funkcjonowania.
2. W Biurze Organizacyjnym wyodrębnia się:
1) Wydział do spraw Kadr i Szkoleń, który realizować będzie w szczególności zadania wskazane w ust. 1 pkt 1 lit. a-e;
2) Wydział do spraw Administracyjnych, który realizować będzie
w szczególności zadania wskazane w ust. 1 pkt 1 lit. f-i oraz pkt 2-5;
3) Zespół do spraw Informatyzacji, który realizować będzie w szczególności zadania wskazane w ust. 1 pkt 6.
wytworzenie informacji: 2015-06-05 13:14:05 Lidia Banaś
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2015-06-05 13:14:05 przez Józef Brudnowski